Monday, November 22, 2004

exam...bile nak abih..

hahahahha...dah berbulan2 aku abaikan blog ku..bz yg teramat..tambah2 lg aku nie ske gile tangguh keja..makanye..bile dah nak dateline..jd cam multitasking laa plak..sampai tido ke mana..stadi ke mana..sib baik tgh posa...

n now..dah abis cuti raya..aku dan beraya sampai ari ke 5 je..lepas tu..aku balik utp utk meneruskan perjuangan final exam...huaaa..kunun2 stadi laaa..walhal..aku stadi 7 jam b4 paper start..sib baik..kelas utk subjek tu..aku tuang skali jek..tadeklaa aku gelabah..mase nak jawab paper tu..papepun..paper bisness tu..mmg laaa sengal..ade 4 page soklan je..yet kat answer booklet yg ade 16 page tu..hampir penuh ngan karangan aku yg tah masuk akal ke tak..

pas nie..aku ade 3 paper lg..artificial intelligence..strategic mgmt ngan rapid application development..dahlaa b4 balik cuti..aku nak kena setelkan exemption..audit credit hr..ngan fyp..wahhh..pening2...n next sem...dah jd final year student..arghh...tak mampu aku nak pk lagi..ape yg aku tgh risau skang..soklan final dirombak balik..n mampu ke aku nak maintain cgpa ku..cabaran2

No comments: