Thursday, July 29, 2004

240 terbang begitu saje

ari nie ari rabu..ari yg tadek kelas selain dr kelas mr.azhan..huh..sungguh redha aku..menunggu pengakhiran kelas sm pade ari nie..mane laa aku bole tahan..kalo kelas selama dua jam itu..tiada sebarang waktu rehat...mau jam otak aku dibuatnye..setelah tamat kelas..aku tapau lunch n makan di bilik sambil tgk cite Gile2 Pengantin Remaja..my comment??.. not bad..biasalaa standard cite melayu..nasib laa ade apek..penyeri suasana..kalo nak harap pade zed zaini..lawak tak menjadi..berlakon pun kaku..hehe..sesedap rase jek aku kutuk..no offence yea!! then..rileks2..sampai kul 4..coz nak ikut rumet n her bf pi beli buku..di waktu inilaa..wang ringgitku sebanyak 240 terbang..gara2 membeli 4 buah buku teks..bukannye nak ungkit..tp aku rase syukur..sbb kalo nak ikut..the real price for satu buku..leh mencecah 200..hurmm..bayangkanlaa..kalo amik 7 subjek?? gile ke ape..nak kuar 1400 utk buku jek..hahaha..selesai operasi membeli buku..kami menuju ke bah. finance..n then ke hep..seterusnye ke pasar malam..kire rekod laa utk aku..sbb first time gie pasar malam kul 5 ptg..my rumetlaa..die takut nasi kerabu abis awal..ermm..best gak gie awal nie..tak ramai org..ape benda menarik aku beli kat sane?? hurm ..50 bijik gule2..utk stock up..bekalan gule2 ke kelas..dunno laa..suddenly jd addicted lak...sweets-addicted..la la la..lupe lak nak cite..mate aku sakit lg..n ari nie..bile tgk kat cermin..cam pakai eye shadow plak..but sumhow..dah tak sesakit semalam..see..i told you..lame2 die baiklaa tu..what else?? rasenye dah tadek kot..gtg..nak stadi utk kelas esok..tak percaye?? percayalaa...
 
gamba gem yg aku tgh main skang:
 



No comments: