Thursday, September 09, 2004

tatau nak cakap ape dah...

hoe..dah nak sebulan aku tak blogging..sure skali lagi..org2 disekeliling ku..ingat yg aku dah bersara dr dunia blog nie..hurm..actually..agak tension..blog nie asik wat hal..tuh yg down~..papepun..skang nie die dah ok balik..n at the same time..mood aku dah dtg balik..hehe..nway..title blog nie..bukanlaa bermaksud aku dah nak stop blogging yea..actually more to kebengangan aku kat besfren aku..which is happen to be a guy..hohoho..how come..die janji nak bgtau aku dulu..kalo die dah found someone special..but ape yg jadi skang nie..it seems that i'm the last person..who get to know about this...hurmm..wth..n u know what..sampai skang aku still rase terkilan ngan ape yg die buat tu..rase cam tak dihargai..n rase cam selama nie..i meant nothing to him..but then..how dare he told me that i'm his besfren?? man...mmg laa dasar sweet talker..kalo boleh nak jaga hati sume org..but actually..the more effort u make..u're actually hurting other feeling..huhu..n tak pasal2 aku makin marah ngan kaum adam nie..hurm..mmglaa betul ape my mum kate..laki sumenye sama jek!!

No comments: