Thursday, August 07, 2008

bali in the making ~

baru2 nie bos aku menguar2kan..nak bg kitorg company trip..hurm..tp diorg tk dpt pegilaa..sbb tak larat nak berjalan2..n yg mengejutkan aku..nak pergi in the middle of august..meaning lagi 1++ week..nak pegi mane? bali!! n memandangkan cam dah last minit..kitorg ni kelam kabut nak cari travel agent..aku tak berharap sgt..kalo ade..rezeki aku..kalo tadek..maybe ade sbbnye kan?? n as usual..dah last minit..tiket byk dah abis..kalo ade pun..mahal..main reason >> skang tgh peak season kat bali..soo..skali lagi aku mmg dh agak..takanlaa bos sanggup nak bayar almost rm2k per person? kan? kan? tp td..mcm ade harapan baru..bile bos kate die akan buat sume booking n bayar..insya allah..kalo bos rase die mampu..make aku akan memijakkan kaki ke bali ....

p/s: smlm..aku bangun tido..aku cubit pipi aku sendri..mimpi ke..bos aku nak belanje kitorg gi bali..hahahaha..

No comments: