Saturday, November 29, 2008

sumthing interesting . . .

sape sangka dulu satu umah..skang dh jd sedara?? hurmm..this had really happened to me n my x-one year housemate..(1 year ke 1 1/2 yeaR?) this so called jejak kasih terjadi mase kat kenduri yana kat belah laki..while tgh sedap bersantap kat meja pengantin..tetibe ade sorang hadiah girl ni mukenye familiar je..die dah siap senyum2 lagi..rupenye cik arfah..ceh..pastu aku tanye ape die buat kat situ siap kasi2 brg lagi..terkejut aku ble die bgtau die sepupu tiri adik ipar aku..hehe..tak pasal2 dah jd sedara kan?? sepupu ipar? papehal pun..bak my aunty saying " the world is so small.." terasa seronok pun ade..

p/s: arfah..blog nie rahsia tau..adik2 maupun keluarga akak tatau..soo..biarlah rahsia k!!:)

on 2nd part..salah sorang sahabatku dh jd ayah..papa pejai ke abi pejai?? die dpt anak pompuan..huii..comel2..mcm mama hainey..my ex skulmate pun same..pn ihan..pun dpt girl jugak..baby sabrina..heh..konfem comel n small spt maknye..nnt laa anak2 buah..tggu aunty n leh drive..n leh melawat korang slalu..papehal pun..all the best to the papa n mama..semoga anak korang jd insan solehah n manusia..

p/s: my office mate bg sedas haritu..asik kate anak org comel..bile nak kate anak sendri comel..ceh..hampeh..die yg bercakap tu pun tak kawin lagi..cakap aku plak..

on last part..on a fateful day..dikala aku balik lambat..sedang aku turun ditangga sogo..ade sorang minah nie jln depan aku..tetibe die berenti n pusing? pandang aku plak tu..aku br nak tanye..nape nie kak..tetibe die>>>> pitam n pengsan..isshhh..kaget aku dibuatnye..seb baik ramai org lalu situ..diorg laa yg tolong..aku rase dah 2 kali org pengsan dpn aku nie..pelik2..

p/s: leh terserempak ngan farid yg buat muke blur tgk aku..hahahha..nie mesti kes overload dgn keja..

1 comment:

Ella said...

hahaha! ntah2 kakak tu ade ternmpk makhluk halus kot, teros terpengsan.