Tuesday, February 22, 2005

belasah dinding dan menampar bola

last week..ari kamis..for the first time..aku gi sport complex utk men squash bersama rumet ku..heheh..aku bukan tak penah gi sane..tp mmg kalo aku gi sane..purposenye mesti lain..tgk tournament ke..atas urusan rasmi ke..jarang laa..for the sake nak men sukan..berbekalkan kasut sukan ex hosmet..dan raket squash akak wat master kat umah tu..aku pun ngan semangat berkobar2 gie sport complex..sampai jek sane..penuh plak courtnyee..bile dah kosong..kasi pearl ngan abgnye main dulu..while..aku tetibe jek gi join org men volley..so..what happen..bile dah 4 tahun tak men volley..n tetibe men balik ari tu?? heh..abis tangan kanan aku lebam2..n sakit2..sbb beli menampar bola tu..most of the time gune tgn kanan je (kunun2 power laa tu) hurm..n for the next four days..aku jd gile kejap nak bersukan nie..melepas rindu..itupun sbb ade shon..yg selalu ajak aku men squash..heh..lupe lak..sbb biasanye pas bersukan kami akan sight seeing..sampai ade org tu tego..hurm jeleskah??

p/s: ari nie tak bersukan..kununnye nak siapkan slide..tp end up takin a nap..sigh~..n now..already pening paler..

No comments: