Wednesday, February 02, 2005

mimpikah aku ??

ari nie..pikiran aku bercelaru skit..so..mende bawah nie..adelah one of the way to describe betapa bercelarunye pikiran aku skang..nway..thanx to arni..for comforting me..time taken to write this so called poem : 5 minutes..

mimpikah aku ?
semalam kau di sini..
hari ini..kau dihatiku..
esok..kau perlu di buang jauh..

mimpikah aku ?
semalam..aku mula terbang..
hari ini..terbangku makin tinggi..
esok..aku perlu jatuh..biar sayapku patah..
supaya aku tidak terbang lagi..

mimpikah aku ?
semalam..dalam kenangan..
hari ini dalam realiti..
esok..hanyalaa dalam mimpi...

mimpikah aku ?
semalam..aku bermimpi..
hari ini aku masih bermimpi..
esok aku mesti terjaga...
kerna..aku tidak layak meneruskan mimpi ini lagi..


p/s: wah..dah lame aku tak wat karya kreatif camnie..so how?? cukup jiwang tak??

No comments: