Friday, April 15, 2005

aku dan fyp ku

hari yg aku sgt2 tak ske..dtg jua akhirnye..pre edx exhibition..n gara2 fyp nie..aku tak tido lena..makan apetah lagi...mandi pun jarang2 skali..perghhh..ala2 kena penangan angau gitu..berbekalkan buku2 library n buku yg sv aku kasi pinjam tu..aku berjaya gaklaa setelkan skit programming tu..n then..aku mengerjakan oracle tu plak..isk2..padan muke aku..len kali wat laa lagi last minute..

erm..setelah agak fed up sbb tak dpt nak link kan..dbase ngan web service tu..pastu asik error je bila aku run..aku decide nak siapkan poster lak..kali nie target aku..poster tu biarlaa nampak menarik..so that tadeklaa evaluators nak tanye byk mende sgt sbb poster tu dah menerangkan sume bende..nway..poster tu ade kat ofis sv aku kot..nnt kalo rajin aku upload gambanye..tadeklaa lawa..tp warna warni..hahah..

sesudah wat poster tu..maka aku bersiap sedia nak gi ngadap evaluators..aaa..aku redha gile..sbb benda tu tak kuar interface die..isk2..pening2..pastu leh sempat black out lagi..dem laa..aku cam cuak sbb takut tak sempat save benda2 aku wat tu..seb baik sume ok..n ajaibnye..bile aku try run..interface die kuar !! yey..syukur..ade harapan seh..

erm..walaupun agak ditibai ngan soklan2 pelik..sumhow..i'm glad benda tu tadeklaa end up teruk sgt spt yg aku dok pk2..hehe..n pas abis edx tu..aku leh mengabaikan fyp wat suatu jangka masa yg lameeee...hahaha...dasar procrastinator...bilelaa aku nak berubah nie~

No comments: