Thursday, April 14, 2005

dah nak kawin ke??

wah...rindunye aku kat blog aku..punyelaa lame aku tak cek blog aku..aaa..sampai suatu masa tu..aku dah terlupe url blog aku..heheh..papehal pun..alasan aku still same..tenet sengal..aku bz ngan aktiviti membuang masa dan lain2..nway..nie ade laa skit2 update aku..

ermm..dikala aku tgh tadek duit..aku mintak laa simpati dr kedua2 ibubapaku..hurm..ayah aku masukkan rm 50..dem..aku anak yg baik..cakap terime kasih je..walaupun dlm hati aku.."rm 50 je ke ?? mane nak lepas sampai skoler masuk".hehe..pastu..setelah lame aku pk2 + ajakan rumet n rakan2..aku pun decide nak join kursus kawen kat utp..heheh..calon tadek tp kursus dah pegi..takpe2..bg aku..bersedia awal2 kan senang..sementara tgh free2 nie..

kursus tu 2 ari..9-10 april...seronok rupenye belaja ilmu rumah tangga..adelaa mende2 baru aku belaja..dlm seronok2 tu..ade gak terasa cuak (especially time ade ceramah pasal penjagaan isteri yg mengandung)..mane taknye puan penceramah tu..describe keadaan n problem2 yg biasa masa mengandung..waaa...aku dgr pun dah takut..ermm..sumhow..kalo nak seronok aje..payah gak kan?? so..biarlaa ade susah senang..baru rase hikmah perkahwinan..chewah~

walaupun agak perit utk aku..sbb kena bangun awal..seawal kul 8...tp tulah...name pun benda baik..aku berjaya gak completekan kursus kawen tu..heheh..n now dah ade sijil pun..hohoh..pasni senanglaa takyah gi kursus kawen dah..:P

No comments: