Monday, August 15, 2005

Weeks of Unemployment Episode II

Week 5
My bestfren bday ..pdah..sempat wish die through the sms..actually ade gak plan nak belanje die makan..but realizing that she already got afziv(sori kalo silap)..maybe she would rather spent her bday wif him..rindu ngan zaman2 kami still kamceng..gi jln2 tgh2 mlm..tgk muvi..shopping clothes..bestnye kalo dpt hang out camtu lg..btw..got my final sem result..no nightmare..so the result was just as what I had expected..i wish I had pray for better grades for my fyp..tp nak wat camne..aku doa lulus je kan..so..itulaa yg aku dpt..:P..congratz to my fren yg dpt DL..heh..
Re deco my room..haha..when my mum said that my room was almost impossible to be cleaned up (byk gile2 brg dlm bilik..i meant junks..books..clothes)..i managed to clear 1/3 of it in two days..another 2/3 ..was in the wardrobe..and under the bed ( okay..now I know..what mum meant by saying ‘almost impossible’) ..after the 1/3 clearance..i had used almost 1 box of kleenex tissue..tonne of dust..lots of sneezing…which later cost me..tap water running from the nose..

Week 6
Ikut shon balik utp..reason: amik transcript..tp sampai utp lambat lak..n then terpaksa bergelap kat utp lak tu..black out dr mlm jumaat sampai hari ahad..bosan2..sabtu kuar merewang kat ipoh..n sempat shopping lak tu (mega sale punye pasal la nie)..spent 70 ringgit for 2 blouse, 1 pants and 1 shirt..watched amityville horror..n then sempat hang out kat tempat makan baru village 5..in2eat..menarik gak tempat tu..ade karaoke lagi tu..hehe..on Monday..setelkan hal transcript n by evening..dah sampai kat selayang balik..

p/s: mawar..nnt kite karoks kat tpt baru tu..:p

Week 7
Minggu berjalan2..Friday..gi briefing on the re-skilling program at KLCC..re-skilling program towards to be a certified accountant..3 months of conversion course with final exam + 3 years working+studying for ACCA or MICPA..Saturday..shopping for kain baju kurung and ronggeng2 with my sis n mum..kat TAR n SOGO..n Sunday..jalan2 ngan shon n her sis, Ika..kat MidValley..sempat beli something for myself..happy sgt..sbb finally dpt gak beli mende tu..:P

Week 8
Pas discuss ngan my mum n dad..aku pun mengconfirmkan diri aku utk join programre-skilling tu.. n now..aku tgh menunggu bile kelas tu nak start..went to klcc..nak lapor diri punye pasal..pastu leh terserempak ngan senior utp, We..n dak2 yg tgh prak kat situ..later lepak kat pc fair..ramai gile org..tak tahan rimas..aku lepak situ setengah jam je..n terus balik..

p/s: kekadang hidup terasa bosan gile..tp sbb setiap minggu ade je benda menarik utk aku buat..soo..aku hidup dlm menanti hari tu jelaa..:P

No comments: