Sunday, June 20, 2010

musim mengawan?

bile cuti sekolah je..kite mula dihujani dgn undangan makan2 percuma di rumah/dewan/taman2..meraikan penyatuan dua insan yg bercinta..cewah~

aku ade gak mendapat beberapa undangan, tp malangnye aku terpaksa tak dpt dtg. sbb ade komitmen dgn kenduri keluarga + close friend, lgpun tak mampu rasanye satu hari nak pegi smp 2-3 kenduri skali. hehe

dan spt biasa soalan, "kau bile lagi" masih menjadi soklan ice breaking dikalangan hadirin kenduri. aku masih dlm pencarian. tp tadeklaa mencari dgn serius. sbbnye idup aku pun still berterabur. dgn ACCA tak abis lagi, driving license pun tak amik lagi, saving pun tak mencecah RM20k lg!!(asik shopping je..mane nak capai target! eheheh) 

org selalu tanye aku. nape hesitate. nape memilih sgt. sbbnye aku kadang2 ragu yg aku akan dpt jumpe sumbody yg akan bersama2 aku smp mati. mcm dlm bas baru2 nie, ade satu pasangan suami isteri cina tua nie, duk sebelah2 sambil borak2 n makan2 n si laki tu lapkan mulut istri die lepas tu. tatau nape aku rase touching sgt. maybe org kate geli dah tua2 pun nak romantik2 camtu. but  sebenarnya itulaa yg sepatutnye. 

hopefully one day aku akan jumpe org yg dpt yakinkan aku die dpt bersama2 aku smp akhir hayat. :)

 

Picture credit to http://www.artoflivingonline.com

No comments: