Sunday, December 12, 2004

after 9 years..

a brand new day with very tight schedule..mum is the Staff-On-Duty today..meaning she will be working from 3pm to 11pm. As i've been invited to attend a kenduri at bukit botak..selayang baru..my mum is relieved coz she dun have to prepare lunch for us..nway..i met my ex classmate today..Edham..kawan satu kelas since i was in standard one untill standard six..kalo tak silaplaa..bile dah jumpe ngan die..teringat kisah2 masa kat sek rendah dulu..he used to be one of my 'enemy' masa kat kelas..ske sakat n cari gaduh ngan aku..tah pape tah..sumtimes sampai aku menangis..after 9 years..today..without i asking it first..he told me..the reason why he loved to make me cry.."aku ske tgk ko nangis..comel"..whoa..ade jugak org camtu..

nway..camne kitorg leh jumpe? kenduri that i been mentioned earlier..actually kenduri abg die..hurm..though rase cam malas nak kuar..n my sis die tak ske pakai baju kurung naik bas..tp memandangkan org dah willing nak dtg amik depan umah..kuar juga kami akhirnya..pas kenduri..Edham belanje me..my sis..mawar, n dua org lg kawan die minum kat BBS..if i wasn't in rush that evening..(i was supposed to pick up my fren at SOGO)..sure dpt konsentret borak2 ngan diorg..after sending my sis home..i rushed to kl..not by bus..but by cab..arrived at kl at 6.05 p.m and pas dah jumpe my fren..we took a quick dinner at the maju junction food court..later tapau some pastry..and two slices of cake at Secret Recipe..actually..nak lepak lame skit..but both of us mmg dah serender..penat gile..n kami agak tak bernasib baik td..sbb ramai pulak org queue tunggu cab..adelah dlm 20 minit menunggu..baru dpt teksi..whoaa..penatnyee saya ari nie..tido dulu..chow..

p/s: how can u smile..when i'm crying ?

No comments: