Monday, December 06, 2004

lame lagi rupenye

Erm..baru ari ke 4 cuti..yet aku dah start berkira2..bilelaa cuti nak abis..lama laa plak rasanya..dahlaa lately I’ve been having nightmare..which causing me having hard time to get good sleep..might be sbb I kept thinking about the probability of failing the RAD paper..(mintak jauhlaaa)..hopefully..i managed to pass that paper..as for the moment..i don’t want to extend another sem..pk2 balik..if for the past 3 sem..i managed to maintain..sampai leh kejar my batch..(tukar kos..n for 3 sem berturut..taking 21 credit hrs) sure it means sumthing..

Nway..till today I haven’t decided on what should I do during this break..ape yg aku nampak skang..cam biasalaa..jd part time surirumah..n tgk tv. Rasenye, by the end of this month, I’ll have my own “Semester-Break-Tv-Special”. Hahaha..currently being attached wif Perla..Mi Gorda Bella n Jewel In Palace..

Fyi..my body clock pun dah lari..mane taknye..though I slept by midnight..i hardly could close my eyes..n kat kul 3 pagi..baru tertido..bangun tuk subuh..n later..sambung tido sampai kul 10..rutin baru utk cuti sem ni..nvm laa..b4 balik utp nanti..try repair balik..:P

p/s: ‘don’t think how things work…but let things do all the thinking’

No comments: