Monday, March 21, 2005

ROTAN in memory~

ermmm...sure korang ingat rotan tu org kan?? sebenarnye bukan maa..rotan tu..kalo korang tatau jenuh laaa...hahaha..alaa..benda yg selalu digunakan utk mengajar anak yg degil dan nakal..nway..sape yg teka the other way around..bijak2..

smlm borak2 ngan sorang junior nie..n teringatlaa pasal rotan merotan nie..hehe..mak ngan ayah aku mmg garang...esp ngan aku..apsal aaa...lelain...diorg jarang rotan..aku je selalu kena..pendek kate..sume pun aku dah rase laa..hanger..rotan..tali pinggang...penderaan?? tak aaa..sbb biasa kena tadeklaa sampai luka..tp sakitnyeeee..tuhan jelaa yg tau...

kisah rotan 01
mase aku darjah 2..mak aku anta gi ngaji ngan sorang tok guru nie..isk2..garang seh..mmg kalo silap skit kena rotan kat tgn..kalo cam melampau kena rotan kat badan terus..haha..manelaaa aku tak phobiaa...pastu..aku senyap2 ponteng kelas ngaji tu..dah seminggu lebih...baru terkantoi..makanyee..nak ngelak dr kena rotan ngan tok guru..kena rotan ngan ayah..aaaaa...padan mukeee

kisah rotan 02
ermm..silap skit je...aku terkurang ajar..isk..camnelaa aku leh jd camtu..aku rase aku marah kat mak aku kot...pastu mak aku pukul aku ngan hanger...ahaha..patah seh hanger tu
mak aku cari hanger lain..demm..serik aku pastu..pk dulu b4 cakap..

kisah rotan 03
this happened..soon after msuk sbp..mase form 01..aku tak tahan duk sana..homesick..plus penat gile..kena wat mcm2..mase outing aku nekad lari balik umah..haha..betapa tekad nyee..mmg sampai kat umah..pastu..mak bapak aku mmg ngamuk gilelaaa...kali ini aku dpt belt...hahahah..tibai sampai aku kate.."yelah..nadia balik sane esok"...isk2..yg nie mmg aku takleh terime..kesian aku..kena paksa duk sbp tuh..isk2..terseksa jiwa raga aku selama 5 tahun aku kat sana...tp..kalo tak pasal tali pinggang tu..aku rasa..aku tak sampai kat UTP nie..heheh..

anyway..sumenyee nie dlm memory..sbb skang..there's no more such thing..paling2 pun kena brainwash...haha..tp tulaa..sayang anak tangan2kan..kalo tak tangankan...adekah aku akan jadi manusia?? wallahualam..

p/s: kate ekuinoks ari nie..tp dah kul 12..cam biasa jek aku rasa..mendung2 jek..ermm kuasa Allah..mmg tak dpt nak duga..:)

2 comments:

sape2 jelaa said...

usability testing..

yuni said...

huhu.rotan memang dlm memory.dulu parents kite simpan rotan panjang kat atas peti,kalau nakal siapla,memang kena kejar dgn papa sampai lubang cacing. heheheh..