Thursday, April 29, 2010

naDia LuV gals ouTing

Pagi ahad, iaitu sehari selepas aktivit berkelah2, aku kepelikan. Kepelikan sbb nape dlm byk2 anggota badan, lutut aku je yang sakit selepas aktiviti naik turun bukit dan menyusuri lintasan air sungai. Tp bukan lutut aku je yang sakit, kepala aku pening, tekak aku pun rase semacam. Namun demi aktiviti menarik pada hari tu, aku abaikan saje sakit2 tu.

Hampir kul 10.30, member aku pick up aku dr umah. Destinasi kami pada pagi ahad tu adalah the curve, atau lebih tepat lagi the redbox. Nie adelah 1st time aku g redbox situ. Biasanye aku layan redbox ria je. Skali skala kena laa tukar angin, tukar view.

1st impression aku, bilik tu agak kecik utk kami ber5. Kalo kat redbox ria, boleh dpt bilik lagi besar dari tu. Sound system pun ok2 je. Untuk haritu, kami bayar around Rm14++ sorang utk lunch. Untuk makanan tu pun boleh tahan je. Just aku baru tau kalo redbox, tak dpt air free flow. Tp kalo kat redbox ria, air free flow je. So in term of value, agak rugi skit.

Kami ber5 mmg karok sepuasnya. Terutamanya ratu2 karok. Mmg bestlaa diorg nyanyi. Aku pun ade menyumbangkan beberapa buah lagu. Mostly lagu selow2 je, sampai diorg igt aku nie melepaskan frust. Sebenarnye aku tgh menahan sakit tekak aku. Namun, kalo dah sampai karok, kalo tak all out tak berbaloi ah. Last2, tibaikan jelah lagu Rossa, Taylor Swift, Avril Lavigne, Ungu, Kate Perry dan macam2 lagi. Sampai esok paginya, aku g ofis dengan sore minah rockers, dan mengabiskan sekotak tisu. Rupenye, aku demam selsema daa..

p/s: Gals, kite karok lagi ok! Kali nie kite karok lame skit. Ajak ramai skit. :)
p/s 2: demam selsema tu mmg alas an utama nape sore aku tak sedap haritu..:p

2 comments:

Permaisuri Mawar said...

hehehe sori lah ye if the curve tak se-syok sogo. tu pon mmg first time ke sana ubah selera :)

naDia said...

takpe..tak cube tatau betul tak?