Wednesday, June 02, 2004

The last three days in May 2004

hurmm..sambung dr previous post..

SATURDAY
nothing much happen..cam biaselaa..bangun awal..sbb nak tunggu my fave anime..angelic layer..then..masak lunch as it was my turn to cook..masak simple jek..ayam goreng tiram..tempe goreng ngan cili padi..n sayur campur..unlike last week..tadek sesape komen mutu masakan aku ari ni..huh..susah tul..cerewet..kalo org lain..dah siap puji2..sabar jelaa kan??

SUNDAY
woke up much more earlier..but rase tak sedaplaak..rupe2nye..mate aku bengkak..hurmm..my sis puas gelakkan..then..ngadu dekat mak..die kate maybe semut gigit..or other insect..ermm..maybe laa kot..takpelaa..esok2 die baiklaa tu..nway..tak basuh baju pape pun..sbb mmg dah plan nak cuti ari isnin nie..hihih

MONDAY
oo..ok..mate aku yg bengkak tak surut2 agi..but..makin sakit..huh..kalo nak tutup mate..rase cam saraf muke belah kanan cam kena tarik..iskk..takan sbb contact lens kot..cuak laa plak..ermm..ayah aku tepon umah ari nie..after about 2 months die ilang..br ari nie dgr sore..huh..mintak anta klinik..taknak..kate keta rosak..aku bukannye anak manje..nak pegi klinik pun nak kena teman ngan mak bapak..just..aku tadek duit mase tu..hurm..rase cam sia2 plak tuang ari nie..mate sakit..nak tgk tv pun tak bes..alih2..aku basuh baju..adelaa 3 round machine..heheh..pemalasnye aku..tp the truth is..walau byk manepun..baju aku yg tak berbasuh tu aku timbun..aku still ade baju yg nak dipakai..heh..peace..

No comments: