Tuesday, June 22, 2004

Mum is 48..

yesterday..21st june..was my mum b'day..she's 48 now..Selamat Hari Lahir mak..actually..planning on to make a surprise party..tp tak bes plak..coz ana tadek skali..i decided to do the celebration this saturday..insya allah..kesian kat mak..sbb die jd pegawai bertugas utk ari tu..thanx to an irresponsible person who purposely arrange this!! ape laa manusia skang..sampai bilelaa PHD(perasaan hasad dengki) tu nak ilang..sbb tulaa Melayu susah nak maju agaknye..:(..so..sbg peg. bertugas..my mum kena sampai awal..n kuar ofis kul 6.30 ptg(sampai umah 8.45 mlm)..n sbb adik tinggal sorang jek..i decided to take half day..lantaklaa kalo ade sesape nak marah..lgpun leh gie tailor skali..sampai kat umah kul 3.30 ptg..n guess what..aput's gf ade kat umah aku..haha..masuk yg nie..dah 3 org awek die yg aku dah kenal..tak campur agi..yg keliling pinggang die tu..sempat gak laa aku borak2 ngan awek die tu b4 adik aku anta die balik umah..pastu aku ngan alia..melangut ngadap tv..for dinner..i cooked my mum's favourite..spiral with tuna version pedas gile..hahah..actually ari tu..adik aku komen aku masak tak pedas..so..kali nie aku masak arr pedas2..my mum was happy..hehe..:)gud..gud..tp yg tak bagusnye..aku jugak yg nak kena kemas + basuh pinggan pas tu..hampeh tul adik aku..makan tau basuh tak reti!!

No comments: