Wednesday, June 02, 2004

Finally...May 2004 had ended

ehehhe..thanx to dana..ingatkan utk update blog nie..ade gak arr terase cam hangat2 tahi ayam..hehhe..awal2 je poyo..bile dah lame skit..dah makin tak produktif..tp sebenarnye..tadek arr camtu..just tadek mood nak berkarya..:P..nway..nie ade skit aku update..ape aktiviti2 aku dr jumaat 28/5 sampai ari semalam 1/6..

FRIDAY
hurm..tak ramai org kat ofis..rina n sani tak dtg keja ari ni..yg adenye aku, dana n ina..kan biasenye ari jumaat kami akan merewang2..tp kali nie..lame jugaklaa kami dok pikiaq nak pi mana..hehe..actually baru sedar..nak pegi mane2 pun dekat dr ofis aku nie..sbb public transport berlambak..nie antara tempat2 yg boleh kitorg pegi..n transportation:

1. PBD - putraline or triton (within 10 minutes)
2. Bangsar Shopping Centre aka BSC - putraline or triton (within 15 minutes)
3. kl sentral - triton (within 25 minutes)
4. mid valley megamall - putraline n feeder bus (within 30 minutes)
5. klcc - putraline n lrt (within 20 minutes)
6. Times square - triton n monorail (within 30 minutes)
7. Jusco one utama - intrakota 21A (within 30 minutes)

tuh jelaa yg aku ingat buat mase nie..tp akhirnye..kitorg decide nak makan kat kl sentral jek..sbb ina nak balik n9 terus..bolehlaa die naik komuter dr situ..hurm..not bad laa food court die..aku makan penang kuew tiaw..dana..mihun goren..ina..suhun goreng..then..aku beli baskin robbin..huhhh..teringin punye pasal..then..pi nile bookstore..tgh belek2..farah dtg..hehe..rupenye die dpt tpt prak kat kerteh..jauhnyelaaa..pastu..kami bergamba meta..n..aku sempatlaa beli due buku cite..Elyana n Siri maskeret cinta..dekat kul 3.30 br sampai ofis balik..nasib baikkk..tak kantoi ngan supervisor..or pengawas..:P


No comments: