Monday, March 21, 2005

last mid break

smlm officially..mid break aku dha abis..basically aku leh concludekan..mid break yg paling pasif...(seb baik aku gi job interview workshop tu..at least ade laa belaja sumthing)...so..ape aku wat mid break ari tu?

sabtu 12/3
attend job interview workshop..ade due session..pagi talk..petang mock job interview..learnt sumthing today..english masih kantoi..having difficulties in expressing my own idea..nway..mr amzairi puji sbb aku update cite pasal bukit cahaya tu..hehe..n ari nie baru aku tau..ade byk cara that an interview session can have..maybe akan cite more about this later..

ahad 13/3
balik umah..though tadek sgt pun mood nak balik..tumpang kawan..kuar utp kul 9 lebey..sampai umah kat kul 4..hahaha..walhal from tronoh to selayang amik masa 3 hrs je..actually..byk pit stop..sempat rehat2 kat restoran jejantas..camlaa jauh sgt umah tu kan..nway..dlm keadaan kewangan yg agak meruncing nie..boleh plak sampai je kat SOGO..ujan!! isk..nak tak nak..balik naik teksi laa..abis rm 8..argghhh bengang!!

isnin 14/3
sume org ade kat umah...best plak rasenye..tak rugi laa balik umah..ptg tu sempat gi selayang mall jap..tp tatau nak beli ape..saje bawak adik kuar skali..belanje die McD..total money spent = rm 30

selasa 15/3
patutnye gi mid valley..amik hadiah CLEO tuh...tp sgt malas nak kuar..as tadek mood nak shopping pun..thinking of ajak liyana n her bf kuar skali..tp..bf die ade flight lak..n she had to go back to uitm today..aaa...lupe plak..die tgh final exam skang..pastu..setel laa diploma accountancy die..Good Luck sis..hopefully part nie..dpt dean list lagi..:)

rabu 16/3
hadiah CLEO considered burn..wpun worth rm 35..aku terkilan gak aaa...takpelaa..pas nie kena try anta lagi..nway..balik utp ari nie..tukar shift ngan rumet..(die balik umah ari ni)..balik ngan sape?? tumpang kawan yg sama..ermm..kuar umah kul 10..this time..kul 4.30 kot baru sampai..hahaha..same reason..asik berenti ajek..rewang2 sesambil sight-seeing..:P apsal aku balik awal?? FYP kononnyeee....

kamis - sabtu
aarghhh...aku tak berjaya siapkan papepun..yet dota dah ber pam2..ermm..byk jejalan je..dlm 3 ari nie..makan kat merata tempat..hahaha..bankrap seh camnie..sabtu ari tu..sempat men dota ngan dak2 pro..adeh..as a noob mmglaa sgt redha..kena marah2 tu sume..haha..seb baik team aku join menang..else..sure kena kutuk gile2 laaa...hahaha..like i care pun..saje2 join cari experience sambil tgk camne diorg marah2 org...(kena praktisss lagi ni...isk..sengal2)

ahad 20/3
bangun awal..gi pasar batu gajah..best2..leh shopping byk brg..ngan harga murah..target: suar + abc + tauhu + brg2 dapur skit..ermm..tp end up beli baju rm 5 satu..brg2 dapur tu beli gak laa...tp keciwa..tk dpt beli sandal rm 10...duit tak cukup..sengal laa ATM utp nie..asik leh kuar rm 50 jek..sbb tulaa dak utp cepat broke..sigh~

pagi niee..aku bangun ngan rase kesal sgt2..tp tulaa mende dah jadi..nak wat camne..nak tanak kena setelkan progress report by esok..isk2..esok ade test laa plak..nasib laa nadia..pandai buat pandai tanggung laa..chow~

1 comment:

Anonymous said...

hmmm..chayo chayo \(^_^)/ guess mmg btol break cik namo kita nih..back to work..wohoo