Wednesday, September 10, 2008

Di kunci dan ter kunci << backdated entry

last two weeks, aku diassign g client kat puchong nun jauhnyee..co. tu agak besar..ade 1 holding n 4 subsi n associate..mase 1st week tu..terjadilaa satu peristiwa yg tak diduga..lebey kurang kul 3++ aku g amik wuduk..soo..mcm biasalaa pintu bilik air tu dikunci oleh aku..tp mase nak mengunci tu..aku rase tak sedap ati..tp sbb dah kunci..soo aku teruskan jelaa cuci muka ..etc..pas dah siap tu..aku try laa nak bukak tp..tak boleh!! sah2..aku dah terkunci dlm toilet client aku..seb baik ade tea lady tepi tu..die sedar aku tgh berusaha nak bkk pintu tu..soo..die pggl laa mamat2 tolong bkk..wpun aku sgt cuak..tp aku buat cool jelaa..hehe..setelah hampir 15 minit ..setelah pintu yg sgt kuat tu cube di tolak..dihempas dan disepak spt dlm movie dan filem2..akhirnye pintu tu berjaya dibuka dgn menggune kan screwdriver mata ala2 pahat tu yg berjaya menguis kunci pintu tu..hahahahah..mmg nak dijadikan cerite sggh..since dr tu..aku dh black list toilet tu..masuk toilet lg satu..:P

No comments: