Wednesday, January 26, 2005

kawin ??

my fren aka my neighbour had finally married last week..hurm..luckilly i decided to celebrate raya haji at home..else.. i would have missed the majlis nikah..the nikah's ceremony was held mase malam jumaat..at her home..soon after the nikah..siap bertakbir utk raya haji..persiapan utk majlis resepsi..started on saturday..really busy..helped her to do the hantaran..n also decorating the pengantin's room..hahaha..the pengantin was too busy decorating her own house..sampai she kept saying ok for everything..though the thing is not ok..





however..sumenye berjaya disetelkan before the big day..kenduri was simple..the lauk was good..tp yg tak besnye..i accidentally met wif one of my ex..huh..really hate that moment..dahlaa mase tu baru start nak makan..dunno how to react when he started the conversation..(most of the time..aku senyap jek pun)..pas makan aku terus wat excuse nak packing barang..hahaha..whateverlaaa...

nway...fyi..she's 22..haha..same wif me..but dun ask me..when will i..coz rite now..bz wif my studies..n thinking of enjoy wif all the money n anak dara's life before beginning to think about getting marry..hahaha..bile tgk how my mum n my dad had end up..agak fobia sebenarnye nak kawin..ppl mmg pandai buat janji..manis mulut..tp susah nak cari org yg really kept his promises..so to :

my mum >> sorry..i dun think i would want to settle down before 26..kenalaa mak suh ana kawin dulu..

my sis, Ana >> sorry also..nampaknye..u had to prepare extra gifts for me..dun worry..nadia tak nak serba satu..kasi banglo sebiji cukuplaa..:p

shah..Ana's husband-to-be >> hahahaha..hahahahhaha....hahahhahahaha

p/s: tak pasal2 aku jd mangsa..dr 26 tahun..dah jadi 24 tahun plak..huhuhu..jenuh2..




No comments: