Tuesday, January 18, 2005

kononnye..

SUNDAY
actually aku sampai kat utp ari ahad..kul 2 lebey..erm..panas betul ari tu..dgn nak angkat brg yg tah camne leh tetibe jd byk..:P..mmg jenuh..sib baik abah ngan auntie tolong angkat skali..kalo nak harap aku sorang..mau pengsan..

after unpacking..aku lek2..menghadap tv..tgk juara lagu..susah plak nak cari coverage yg clear utk tv tu..tp..camne pun..aku redah jek..mlm tu..mmg sunyi tul aku rasa utp niee..sume org tak balik lg..aku nie..kononnye balik awal sbb nak wat fyp..n auditing..harapnyelaa..

MONDAY
first day at utp..x wat pape..bangun kul 12..mawar plak sampai kul 2..so..aku just surf kat internet for more info about knowledge share..

TUESDAY
amik kunci..hurm..en meor nie mmglaa 'terlebih pandai'..apelaa salahnyee..kalo die bg aku ngan kekawan aku satu umah..nie..nak jugak masukkan junior2 kat umah aku..alahai..tak larat tul..nak kenal2 org baru nie..nak paham perangai lagi..argghh..bengang2..bengong tul!!

later..gie acad building..jumpe mr nordin + mrs vivian + mr mohd nor + mr jale..ermm..jumpe ramai org..tp at the end..tak setel pun lg hal fyp tu..went to the library + borrowed few books..

balik ke tak raya aji nie?? heh..mesti balik..siap beli tiket bas lagi..tp..aku duk pk..patutkah aku sambung cuti sampai thaipusam?? (perak cuti mase thaipusam) ..akan dipikirkan..

No comments: