Wednesday, August 30, 2006

nyamuk jahat!!

2nd day of training..pening bace byk gile standard2 yg complicated..tp itu bukan poin utama I made this blog entry..that evening after securing a seat in 21C bus..dah halfway the bus stopped at phileo damansara..apelagi..bas rosaklaa..seb baik ade org nak naik cab gak..soo..had to spend extra money for cab which I don’t mind at all..asalkan leh sampai umah cepat..reached home kat 8.10pm..had dinner..n while busy transferring some file from the desktop to thumbdrive..tetibe leh blackout plak..!$$%^ laaa..dgn tak iron baju n barang2 di merata..terpaksa tido awal kononnye..tak sampai ½ jam tido..dah rasa cam tak best (byk nyamuk gile2 punye + myself plak takut gelap) makanye..g bilik mak n tumpang tido kat tepi katil..hahaha..when my mum tanye why I moved from my room to her room..i told her about the nyamuk..(walhal takut gelap) :p

1 comment:

Anonymous said...

laaa bas dah rosak tolonglah tolak :P