Thursday, March 18, 2010

pls pls pls . .

mungkin selepas abis assignment nie, aku akan bersara dr melayari internet atau menggunakan aplikasi power point utk sekurang2 nye selama 3-4 bulan. sbbnye assignment nie memerlukan aku mengsurfing dan membuat slide presentation sepanjang 2 bulan nie. (baru masuk 2 minggu pun aku dah rase overdose..niekan pulak nak abiskan 2 bulan?)

yg seronoknye tak dikejar dateline. dan selalu je dgn selambe blah dr ofis before pukul 6. ataupun kekadang ter tak sengaja terbukak website2 lain.(tak selalu. jarang2)

tp yg tak bape seronok, bile dgr cite bos suh berkampung di negeri mastautin klien; kelantan. terus terang. aku tanak. sbbnye. aku rase aku akan homesick. keduanye sbb kemungkinan aku sorang je pompuan. ketiga sbb aku ade byk event during weekend in april dan may.

org kate. baguslah. skali skala out station. bukannye buat pape sgt pun. just prepare slide dan training material. bolehlaa jalan2..waktu tu. aku dah terus terang je cakap. "korang nak buat ke? jom kite tukar" 

kawan2 pun same. alasannye leh tumpang tpt aku kalo diorg tetibe nak ke kelantan. ade yg lagi bagus, siap dah buat pre-order. haha. (Izma&Kimi, buat list elok2 k..nnt aku beli, aku pos laju kat korang ..;P) 

kalo yg dah selalu out station tu..mungkin akan cakap..alah..kecoh laa..aku kena anta smp barcelona tak bising pun. (kalo barcelona..aku pun nak g pakcik oi!) tp bg aku ..aku tak rela nak stay sebulan kat sane..

big boss ade tanye aku sama ada aku nak ikut atau tak.. aku hanye die sambil senyum nipis dan pandang big boss dgn pandangan yg bermaksud "bos, pls pls pls sgt ..saye tanak duk kat sane selama sebulan. saye merayu"..boleh plak pastu die pun buat benda yg same aku buat. maknenye masih KIV laa statusnye..

No comments: