Wednesday, September 09, 2009

kenapa tukar layout

tukar layout bukan sebab org lain tukar layout. tukar layout bukan sbb nak elak dr ber pk nape ade org tu cam dah menyombong atau nape org tu buat sesuatu yg menyakitkan hati. tukar layout sbb dah lame pakai layout yang sama. tp pada masa yg same idup aku dah byk mengalami perubahan. pertukaran keja. penambahan ahli keluarga. penambahan ahli keluarga kawan2. penambahan komitmen. nampak mcm tadek efek. tp sebenarnye ade byk efek.

jadi aku mengabiskan masa pada hari isnin dan selasa utk mengubah layout nie. atas kemantapan teknologi blog. cepat skit operasi menukar layout. dan inilah hasilnya. aku rase nampak lagi teratur dan sejuk mata memandang. setuju tak?

4 comments:

Permaisuri Mawar said...

comel la..ada bunny..starfish hehe
cuma i thot u're bit ladylike ^_^6

naTea said...

thanx! mmglaa cari template yg ladylike..tp sume nmpk either to ladylike or mcm bi*** ladylike..soo..camnie nmpk cool je..:)

NuU said...

nice layout, sejuk mata memandang :)
bunny tu kiut gle :D

naTea said...

hehe..yeah..itu tujuannye nuu.nak bg sedap memandang..thanx! akak pun ske bunny tu! tp lg star tu kot..ilek je minum air tepi pantai..;p