Monday, November 16, 2009

dilema . .

aku tak tahu. perlukah aku risau benda nie skang? masenye masih lame lg. tp mungkin aku nie byk sgt berpk kot. aku dah nak keja sebulan kat ofis baru nie. aku still adapting. n so far ruang utk aku adapt kat sini ade. tp ptg tadi, surat dah sampai. surat panggilan ke assesment centre. hmm. baru masuk 2nd level. jalan masih jauh. ntah lepas atau tak. persoalannya. kalo aku buat yg terbaik. dan lepas sume level. dan dioffer. sah2 laa kena lapor diri saat2 terakhir. yg paling aku risaukan. kalo tu memerlukan aku resign 24 hours. sbbnye. kalo ikut offer letter. kena serve two month notice. kalo dah kena resign 24 hours. kena bayar balik gaji 2 bulan? kena bayar hampir rm7k? berbaloi ke? aku dah mula rase tersepit. antara mak aku yg nak sgt aku jd ptd. dan antara diri aku sendiri yg dah bosan nak mengadapt dgn dunia yg baru. ya allah. semoga Kau permudahkan hidupku.