Friday, November 20, 2009

kelam kabut

hari nie dimulakan dgn pagi yg sgt kelam kabut. Aku tertido dgn contact lens dan spt dijangka, contact lens aku ilang laa pagi2 buta tu. Kebetulan aku dah tadek spare. Nak tanak aku terpakse membongkar katil aku, ketuk2 bantal, ketuk2 cadar, angkat tilam, menyuluh bawah katil. Last2 aku jumpe dicelah2 kayu katil. Aku cuci contact lense aku 3 kali, baru aku pakai. Pastu kelam kabut, solat subuh, iron tudung, cari kotak kasut pink wedges dan kemas katil balik (aku mmg ske dress up lebih2 skit on Friday..;p)

aku tggu bas lebih lame dr biasa. Dekat 20 minit baru ade bas. “konfem aku kena berasak naik lrt harini” .dahlah pakai kasut mahal, kena jln cepat2 plak tu, alamatnye cepatlaa kasut aku rosak. Spt aku jangka, line dah panjang. Aku terpaksa pas 1 trip (seb baik berasak dgn org2 mesia yg keja klcc saje). Smp wangsa maju, bas plak yg lmbt. Smp ofis just nice before 8.30 dan terpakse touch up balik ..hahaha..tulah..lenkali tanggalkan contact lens dulu..:p

No comments: