Monday, November 16, 2009

heart n hurt

utk kali ke 2 aku mengulang amaran aku kat org2 di umah aku. " sape2 lg tanye bile nad nak kawin, nad nak pindah umah". aku serius. dah sgt bosan dan muak! aku baru 26. adik aku dah kawin.tu hal die. dah bercinta hampir 8 tahun. takan nak tggu aku. baru diorg nak kawin?. aku bukan tanak kawin. cume jodoh tak sampai lg. nape nak kecoh sgt?
aku sebenarnya dah penat nak mencari. aku pun dah penat dikecewakan. bile aku pulangkan cincin tu kat mr.x. aku igtkan rase penat aku menunggu die dah abis. tp aku still rase letih smp skang. aku rase letih dan perit bile ntah bile2 aje aku tetibe teringat kat die.
tp ironi nye. aku masih berani mencuba. tp percubaan tu tak kemana pun. sbnrnye aku nak tanye je. what went wrong. memule. everything went well. tetibe keadaan jd senyap. dan hampir tadek ape2. mungkin sbb die dah tahu. dan die sedar. i'm not the one.


now. it hurts so much. there's nothing i can do to heal the pain. i just keep staring thru the window. thru the rain. let time flies. time is the best healer. love. pls stop knocking on my heart.