Monday, October 12, 2009

penat!

bukan badan yg penat. tp otak yg penat. aku penat berpk. penat berpk nape si polan tk dtg smlm. walhal aku dah lame gle tak jumpe n nak la cakap sepatah dua kata. mungkin sbb smlm byk sgt undangan open house dan kenduri kendara yg perlu dipenuhi kot. atau mungkin sbb die tak jumpe dewan? hahaha..mustahil

penat berpk. nape beria2 merancang sesuatu, kalo akhirnye tak dpt jadi kenyataan. tp kalo tak merancang, kemungkinan utk jadi kenyataan tu tadek langsung. takpela. mungkin Allah nak uji, camne aku nak atasi keadaan mcm nie. aku hampir nak melatah. tp aku pk2 balik, masing2 ade kesusahan sendiri, masing2 ade sbb dan masing2 pk masih ade yg lain kali . .

macam mana kalo tidak ade yang lain kali? macam mana kalo ini yg terakhir ? :) takpelaa..biarlah Allah yg menentukan