Thursday, October 15, 2009

sweet!

aku ske benda yg manis. sama ada makanan atau pun aspek2 kehidupan aku. tp mustahil laa idup nie akan selalu yg manis saje? tak puas idup laa. jadinye, sementara ade yg manis. kite nikmatinye. mcm lagu korea nie. respek org yg boleh tulis lirik mcm nie. mmg antara lagu luahan hati yg terbaik!



entah sejak dari bila
fikiranku jadi keliru keranamu
selalu terfikirkan dirimu
buat hatiku rasa gelisah

seringkali beritahu diriku mungkin tiada apa apa
mungkin aku yg terlalu memikirkannya
asyik beritahu diriku
cukuplah . . .
tapi jadi semakin tidak munasabah

adakah itu cinta
adakah kau juga sama denganku
adakah itu permulaan
hatiku tak henti2 berkata aku cinta padamu
macamlah menjerit-jerit pada seluruh dunia
mengapa kini baru aku terdengar
tujuan kita bertemu adalah demi cinta ini

p/s: aku rase cam tak bape betul laa lately! sengal~

No comments: