Wednesday, October 07, 2009

takde rahsia


exam bulan 8..resultnye plak baru kuar skang. smp aku dh lupe yg aku penah amik exam nie. smp aku assume aku dah fail. owh. aku assume aku fail sbb aku pening pk byk sgt level nak go thru kalo pas exam. nyesal tak amik awal2. dulu, kalo dah pas, terus g kem intan. skang siap ade pra-intan tu lagi. jenuh!
org kate exam ptd susah. hmm. mmg susah. yg senang soklan maths je :p. rahsia aku lulus: bace buku pengajian am stpm. baca paper tiap2 hari. tgk berite tiap2 hari. hafal dictionary. tidak! tu bukan rahsia aku. aku just jadi rakyat malaysia boleh. tahu membaca. tahu bergosip. tahu speakang. tahu mcm2 la. alhamdulillah. tu sume kurniaan Allah.
p/s: doakan aku pas sume level. dpt offer ptd. n kalo by that time aku masih single, doakan aku dpt post kat oversea(read: Korea/German/Holland). Ade sorang member aku doakan aku dpt PNG..cet! doakan dpt g mauritius tu lagi bagus k! :p

No comments: