Saturday, December 05, 2009

layan tagging game jap

1. Adakah anda rasa anda hot?
Kekadanglaaa..bile ade org buat keja tak memenuhi kriteria atau org cari pasal..mase tu aku mmg hot..

2. Upload gambar kegemaran anda.
3. Cerita pasal gambar?
mase wedding fidah (best buddy eversince at semesta) with the #qepohian..though tak lengkap korum..but this pic sgt2 ceria..:)


4. Bila kali terakhir makan pizza?
sebulan yg lepas..dkt shangri-la buffet..sedap..siap buat iklan pizza lg..sbb still panas dan byk cheese..

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
leona lewis ..better in time .. dlm keta mase on the way balik dr umah kazen

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
blogging. solat. makan mlm.

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
ya, nad, nadia, namo

8. Tag lagi 6 orang

- mawar
- ella
- sue
- waida
- hafiz
- effi

9. Siapakah orang No.1 pada anda?
one of my bff..tp skang dah tak bape berkepit sgt..sbb die sibuk berkepit ngan bf..

10. Kata sesuatu mengenai orang no 5
satu2nye laki yg penah aku kenal yg berani dan bangga pakai baju pink. plus he's art junkie..

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
aku tau sape..tp tak sesuai nk digembar-gemburkan disini..

12. Bagaimana pula orang no.4?
ade blog yg penuh tips pekomputeran..

13. Pesanan kepada orang no 6.?
aku masih igt peristiwa gambar yg dialter di muzium kuala kangsar!!!

Eh, mana orang no.2? Takpe², meh I tambah sendiri..

14. Apa kelebihan yang anda nampak pada orang no.2 ni?
erm..die baru je dpt baby comel..jeles!!



makanye..silelaa layan tag aku..bm please..

5 comments:

rina said...

1st...terima kasih kerana tidak mengtag aku..huahuahua! ko mmg seorang yg memahami..

2nd..
aku rasa soalan pertama tu
1. Adakah anda rasa anda hot?
aku rasa maksudnye adakah ko rasa ko hot/cun/lawa..bukan marah..aku rasa laa..

naTea said...

haha..rina..aku tak tag ko sbb izma dah tag ko..miahahhaha..

pastu aku tau ape kehendak soklan pertama tu..saje2 je jawab camtu..:p

ella said...

jawapan kpd soalan no 1 adalah kelakar..

Soraya Zainal said...

woh.. aku ke org yg ko tau ade hubungan dgn sape tuh? :P

naTea said...

ella: heheh..mmg kelaka..sbnrnye aku nak je tulis..aku mmg sentiasa hot..ala2 beyonce gitu..:p

sue: dah tau lg mau tanya?