Wednesday, December 16, 2009

sah . .

ape yg aku risaukan..akhirnye jadi kenyataan pagi tadi..bile aku mule terdengar manager audit diskus dgn manager corporate recovery dan partner..aku nie bukanlaa terer sgt weh! perlu ke sampai nak berebut2 nak amik aku (ayat takleh blah) ..

akhirnya..aku kena tolong buat audit jap(takleh nak define sekejap nie..mungkin memakan masa 3-4 bulan)..provided bile partner panggil buat special job..kena terus g..bila ditanye aku nak buat yg mane..aku mmg mati akal..last2 aku kate.."tak kisahlaa mana2..cuma jgn jadi saya nie keja kat 2 dept skaligus..saye tanak berkejar2 buat 2 keja yg tak relate langsung pada masa yg sama.."

seharian mengabiskan masa di dept audit..buat aku stress..aku stress mengenangkan peak period yg akan dtg..arrggghhhhhh...ya ALLAH..permudahkanlah urusan hamba-Mu ini..amin

No comments: